pensioen informatie

Gestart door Gerrit, do/ 7/jan/2010 : 10 : 02

Vorige topic - Volgende topic

za/14/sep/2019 : 12 : 08 #40 Laatste wijziging: di/ 7/apr/2020 : 11 : 25 door willem visser
Klik hier om alles over het pensioen te weten te komen  >>>>>>.    NEDLLOYD PENSIOENFONDS
GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

ma/16/sep/2019 : 20 : 27 #41 Laatste wijziging: di/ 7/apr/2020 : 11 : 25 door willem visser
KLIK OP DE LINK >>>>>>>>>>>>   NEDLLOYD PENSIOENKRANT ZOMER 2019

KLIK OP DE LINK >>>>>>>      NEDLLOYD PENSIOENKRANT WINTER 2019

KLIK OP DE LINK >>>>>>>     NEDLLOYD PENSIOENKRANT VOORJAAR 2020

Ook poging gedaan Pensioen te krijgen, maar ben niet bekend, vroeger wel om monsterboekje maar is niet geldig waarom vraag je erom.

Dit was het antwoord..

Op 14 juni 2021 hebben wij uw vraag ontvangen of u nog aanspraak heeft op een pensioen van Stichting Bedrijfspensioenfonds voor de Koopvaardij (Bpf Koopvaardij). In deze brief leest u waarom u geen aanspraak op pensioen heeft.

Er zijn diverse redenen waardoor een deelnemer niet meer voorkomt in onze administratie
Deze redenen zijn:

- De deelnemer was te jong
- De deelnemer heeft vroeger een premierestitutie gehad
- Er is minder dan 360 dagen pensioenpremie afgedragen
- De deelnemer heeft vroeger een afkoop gehad
- De deelname viel misschien onder een andere pensioenfonds

U komt niet in onze administratie voor
Kunt u met pensioenkaarten aantonen dat er meer dan 360 dagen pensioenpremie is afgedragen aan Bpf Koopvaardij? Stuur dan kopieën van deze documenten. Na ontvangst gaan wij de gegevens bekijken en beoordelen.

Let op! Een monsterboekje is géén geldig document. In het monsterboekje worden het aantal vaardagen vermeld, maar niet of er wel pensioenpremie afgedragen is.

Heeft u vragen?
Gebruik dan ons contactformulier. Of bel met onze afdeling Klanteninformatie via 088 007 98 99. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Alice Blackman,
medewerker Rechtenbeheer

Effe ter toevoeging aan de perillen met dat koopvaardij pensioen fonds .
Ik was in aanvang van mijn pensioen rechten ook te jong maar kreeg toen ik gepensioneerd werd wel netjes de overige 4 jaar.
Zelfs m.b.t mijn millitaire dienst plicht kwam ik omdat ik zo jong begon vaartijd te kort terwijl ik de vaarjaren wel had.  Toch hoefde ik uit-eindelijk niet in dienst omdat ik mijn ongeschreven rechten echt met redelijk arguments  omschrijven kon.
Kijk eens in het boekje sociale rechten info van je gemeente onder "vergeten pensioenen" koop je in de post serv boekenwinkel of Google het.
Vrg  Hub Welzen te Malta . 

ma/ 5/jul/2021 : 17 : 19 #46 Laatste wijziging: ma/ 5/jul/2021 : 17 : 19 door Willem Visser
Misschien dat er hier wat uit te halen valt, hier zijn ook de KNSM pensioenen naar toe gegaan.

https://www.nedlloydpensioenfonds.nl

ma/ 5/jul/2021 : 20 : 32 #47 Laatste wijziging: ma/ 5/jul/2021 : 20 : 35 door Coaster W.
Ook ik heb gewoon pensioen van de koopvaardij en natuurlijk van af je 16e jaar en dacht tot 21 betaal je geen pensioen dus word dat niet mee gerekend. Uit mijn hoofd € 118.77 per maand dus kan ik anderhalf keer van tanken heb er tenslotte zelf voor gewerkt en hard.

Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

Overigens zonder zekerheid in deze weet niet of dit helemaal juist is Wim want ik kreeg ik meen vanaf mijn 18 koopvaardij pensioen betaald . Ik had de keuze het totaal bedrag net als nijn paar jaar politie werk   op mijn hoofd-pensioen bij te laten schrijven of bedrag in 1× innen Als ik mij dit enigzins juist herinner was dat tussen de 1500 en 2000 maar als iemand het zeker wil weten duik ik in mijn oude map met gegevens hierover.  Vrg Hub   

Ik ben op  mijn  23e gestopt met varen en ben nu sinds 1 mei met pensioen, van mijn vorige werkgever waar ik 42 jaar in dienst ben geweest krijg ik ook pensioen toch eens er achter aan gaan gaan wat ik voor koopvaardij pensioen krijg, zal wel geen vetpot wezen
Je mag wel alles eten maar niet alles weten