MIJN FAVORIETE BAR/NIGHTCLUB WAS IN ..

Gestart door Super Admin, di/12/nov/2019 : 18 : 28

Vorige topic - Volgende topic

dat met die vroegere auto's ben ik het helemaal mee eens, je kwam nooit in een garage met hun vaak overbodig duur gedoe, lekker zelf alles doen was ook weer een fijn oude tijd, toen de APK er kwam veranderde dat ook al en nu met het computergestuurdegedoe is veel voor mij onbegonnen werk.

even weer terug naar de vroegere drinkendebarrentijd
we gingen vroeger vaartijd sixtien ook wel rond het astridplein bij het station wat rondloeren in de vele cafékes daar rondom.
één ervan was café jozef wat nu nog bestaat al hebben er vele andere uitbaters in gezeten.
kwamen toen ook veel losse vrouwkes, maar hoe het nu is weet ik niet, ben er al jaren niet meer geweest.

filmke doet wat ouwbollig aan maar er was veel plezier te beleven, misschien bekend voor iemand?

Nee Ed dat cafe ken ik niet,ligt te ver uit de buurt.Ben wel met vrienden een paar keer een lang weekend naar Antwerpen geweest .Bar gezellig maar namen van cafe,s e.d. ken ik niet .Vriendelijke mensen en verschrikkelijk goed bier haha.....

Normaliter komen wij om de maand wel een keertje in Antwerpen.
Lekker zondags struinen op de markt,en een bezoekje brengen aan de dierentuin,
die wij 2 keer per jaar gratis kunnen bezoeken met ons Artis abonnement.

Zomers lekker een bolleke drinken op de terasjes op het Groenplein of rondom de markt,
en af en toe gewoon een hotel pakken na lekker te hebben gegeten en gedronken,
om de volgende morgen uitgerust weer naar huis te rijden.

Ja ,België vinden wij altijd wel een uitstapje waard,net als bij onze oosterburen waar wij ook vaak vertoeven
als we op de camping zijn in Oldenzaal.
Hoop maar dat we dit weer snel kunnen doen als die coronashit voorbij is,
maar een stemmetje in mij zegt dat het nog wel eens heel lang zou kunnen duren.
Laten we maar hopen dat ik het bij het verkeerde eind heb...........

Groet,Ron.
Liefde...... klein,maar wat een woord!

hallo ron vorig jaar had je
een matter in oldenzaal in huis
hoe is dat afgelopen ?
gr alex

di/19/jan/2021 : 16 : 05 #64 Laatste wijziging: di/19/jan/2021 : 16 : 31 door ed eerbeek
hier nog een oud kijkje in klein gezellig volks caféke  köln  aan de stadswaag in antwerpen was voor carona al gesloten , misschien nog een keer open met andere uitbater na de corona perikelen.

https://www.facebook.com/315576501966187/videos/409901752533661/

Citaat van: Alex Rib op ma/18/jan/2021 : 23 : 29 hallo ron vorig jaar had je
een matter in oldenzaal in huis
hoe is dat afgelopen ?
gr alex

Is al langer geleden Alex.
Met van die elektronische hoge tonenkastjes is dat beest uiteindelijk toch vertrokken.
Hebben ondertussen een andere caravan gekocht,een stuk verder bij de bosrand vandaan.

Groet Ron.
Liefde...... klein,maar wat een woord!