POLLUX

Gestart door Willem Visser, wo/21/okt/2015 : 20 : 06

Vorige topic - Volgende topic

Vond ik ook altijd mooi die Pollux waar ze vroeger lag.

Ik denk dat bij het scheepvaart museum een schitterende plaats is. Helaas is de Oosterdokskade verdwenen want daar hoort ze eigenlijk te liggen.

Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

Ja Coaster het wa een pracht gezicht als ik met de trein in A'dam C aankwam en door de hoofd in/uitgang de stad in liep dan lag hij daar. Elke maritime stad heeft zoiets. Copenhagen Hamburg Stockholm etc
De vintage ships in A'dam liggen wat ver weg. 

Over de POLLUX gesproken.
Afgelopen zaterdag de Nedlloyd vaart gedaan aan boord van de STORTEMELK, een aardig aantal pollux mensen bij kunnen schrijven in ons bestand voor de eerst aankomende stamppotvaart.

Kees,

Wist het niet had graag mee gevaren. Heb n.l. toestemming om weer wat alcoholische versnaperingen tot mij te nemen en met meerdere is dat een stuk gezelliger als alleen. Jammer jammer.

Vrg Coaster

Polluxbeer Kees van Huisstede incognito als Kapitein Bier
GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

do/16/sep/2021 : 13 : 15 #356 Laatste wijziging: do/16/sep/2021 : 16 : 23 door Willem Visser
Hoi Mannen deze Polluxbeer kwam ik ook tegen aan boord van de Stortemelk wat was het weer een prachtige vaardag langzaam op stomend naar IJmuiden goed weertje er bij de hapjes en natuurlijk. De rijsttafel, het was geweldig mijn compliment voor Willem de chefkok en zijn staf.
Onze fotograaf Willem heeft prachtige foto's geschoten mijn dank hier.

Groeten Piet

do/16/sep/2021 : 13 : 55 #357 Laatste wijziging: do/16/sep/2021 : 13 : 55 door Coaster W.
NOGMAALS IK HAD GRAAG DAT RIJSTTAFEKTJE MEE GEGETEN.

Vrg Coaster

Liefde...... klein,maar wat een woord!

Citaat van: pdroozing op do/16/sep/2021 : 13 : 15 Hoi Mannen deze Polluxbeer kwam ik ook tegen aan boord van de Stortemelk wat was het weer een prachtige vaardag langzaam op stomend naar IJmuiden goed weertje er bij de hapjes en natuurlijk. De rijsttafel, het was geweldig mijn compliment voor Willem de chefkok en zijn staf.
Onze fotograaf Willem heeft prachtige foto's geschoten mijn dank hier.

Groeten Piet

Ja Piet, het was een geweldige vaardag op de Nedlloyd re√ľnie en zeker voor herhaling vatbaar. Waar we het volgend jaar gaan houden weten we nog niet, maar dat ie er komt is zeker.

GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE