MIJN FAVORIETE BAR/NIGHTCLUB WAS IN ..

Gestart door Super Admin, di/12/nov/2019 : 18 : 28

Vorige topic - Volgende topic

Valparaiso Willem? Breek onze bek niet open. Daar konden we stappen💋👠💄👄💃🕺

Inderdaad Valparaiso en trek die bek maar open Hub, ik wil die stap verhalen wel even lezen.
GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

Nou ik bezocht Valparaiso nog in 2015 met de HAL-Zaandam nadat we via de  Falklands de kaap hoorn rondden. Ik liet mijn vriendin een paar van die bars zien en lachtend merkte ze op dat ze uitkeek naar roodharige mensen van 50+ Haha. Die foto's plaatste ik meen Ton Kompier nog op ons forum. Ik zal nog 's zoeken of ik ze terug vindt Willem dan kunnen ze zogewenst opnieuw erop.
Ik keek een paar jaar nadat ik er met de Pericles kwam of ik die vriendin van toen terug zag in dezelfde bar toen ik er een paar jr later 1966 met de Ulysses was, maar een ander meisje vertelde me desgevraagd de laatste dag daar  dat ze ergens in  ziekenhuis lag. Was maar beter dat ik der niet zag want ik was ook inmiddels verloofd in Londen en ik beleefde echt waar een van m'n aller-mooiste zwoele nachten ooit met deze van verre afkomst Duits -Chileense .   
Wel hoopte ik dat der niets te erg  mankeerde en ik vertelde dat ook aan 't andere bar- meisje. Zeelui he!       

Wij hadden het aan boord altijd over Valpo Valparaiso werd nooit uitgesproken Stappen deed je op de Hill en in Valpo de rest van de reis was het een beetje sparen want stappen kost, ook nu denk ik,  een hoop dollars.
Afkortingen werden veel gebruikt aan boord Paramaribo was Parbo genoemd naar dat lekkere biertje in die grote flessen. Er zullen best wel meer afkortingen zijn schiet mij zo niet te binnen.

Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

za/ 9/apr/2022 : 17 : 21 #84 Laatste wijziging: za/ 9/apr/2022 : 17 : 24 door Willem Visser
Bekende bar voor de KNSMers Toeti Froeti Bar Paramaribo

GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

Zoals de foto toont waren de nederlandse militairen er ook graag. maar liepen eerst even langs om te zien of de Marechaussee niet binnen zat.

Vrg Coaster

Raar dat ik bij m'n weten dan , nooit in die tuttifrutti bar was Coaster. Wel Campo legro
We hadden heel wat vrouwen van millitairen mee  mee op de vijf KNSMers waarmee ik de Atlantic over ging. Ook de schepen als Pericles en de Ulysses die via Panama naar Z.A Chili voeren deden eerst ons Curacao aan. Soms met vlieg- tuig op 't ruim
Ik keek liever naar die soms mooie vrouwen dan naar andere lading zoals bv 🛩🚂🚜🛥🐄🐃 

Huub Campo en tutifrutie liggen vele zeemijlen uit elkaar of te wel het 1 Curaçao de ander Suriname Paramaribo.
Op mijn KNSM reizen zat mooie vrouwen aan boord gehad (passagiers) mocht je alleen maar goede morgen tegen zeggen en verder afstand houden anders had je in Amsterdam de zak.

Vrg Coaster

Mijn Leeftijd Coaster, want tuurlijk is de tutti in ons Paramaribo city en dat is een stief kwartier zwemmen van Willemstown🏊�♂️