Re: WELKOM NIEUWE LEDEN

Gestart door groot, zo/ 9/sep/2007 : 12 : 02

Vorige topic - Volgende topic

di/22/dec/2020 : 10 : 47 #350 Laatste wijziging: di/22/dec/2020 : 10 : 48 door Coaster W.
Joop,

Welkom aan boord. En zoals een goed zeeman betaamd als er hulp nodig is zijn we er.
Ik denk dat je ongeveer tot eind 2020 aan het lezen bent om een beetje thuis te raken.
We zien jou belevenissen, ook als is het bij de HAL graag te gemoed.

Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

Citaat van: Coaster W. op di/22/dec/2020 : 10 : 47 Joop,

Welkom aan boord. En zoals een goed zeeman betaamd als er hulp nodig is zijn we er.
Ik denk dat je ongeveer tot eind 2020 aan het lezen bent om een beetje thuis te raken.
We zien jou belevenissen, ook als is het bij de HAL graag te gemoed.

Vrg Coaster

Gaat Joop nooit redden in 9 dagen Wim. :smiley_lol:
Liefde...... klein,maar wat een woord!

Als Joop zich aan de adviezen Covid houdt heeft hij nog heel wat tijd Ron en Wim.   

Maar wie houd zich nou aan adviezen. Dat is alleen voor die mensen die binnen blijven. Wij als zeelieden maken dat toch zelf wel uit. (laat het thuisfront het maar niet lezen)

Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

zo/27/dec/2020 : 19 : 39 #354 Laatste wijziging: ma/ 8/mrt/2021 : 19 : 49 door ed eerbeek
beste gast-lezers, soms zijn jullie wel met 14 gastlezers op het forum te vinden, MAAR als je je GRATIS laat registreren gaat er een zee, wat zeg ik ik bedoel een oceaan open van allerlei onderwerpen die je anders niet ziet, ook kun je dan zelf reageren met leuke vroegere en heden verhalen of reageren op een bericht.
wil je meer weten KLIK dan eens op        https://kroonvaardersforum.com/index.php?msg=165082
en scroll verder, dan wordt de hele forum inhoud zichtbaar en krijg je misschien spijt dat je het niet eerder geregistreerd hebt.

vr gr ed